Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Όταν η βρόχα πέφτει ράιτ θρου..

Κεντρική πλατεία, Λάρισα 21/02/2013

Κάθε φορά που βγαίνω έξω και αρχίζει να βρέχει το θυμάμαι.. Ένας κανόνας ο οποίος με το που μου δοθεί η ευκαιρία θα γίνει και νόμος.

Όταν βρέχει, στα πεζοδρόμια υπάρχουν τρεις..
 ..λωρίδες.
Η λωρίδα που είναι  πιο κοντά στα κτίρια και προφανώς έχει από πάνω μπαλκόνια είναι για αυτούς που δεν έχουν ομπρέλες. Η αμέσως επόμενη είναι για αυτούς που φοράνε μια κουκούλα. Η τρίτη και αυτή που είναι και πιο κοντά στον δρόμο είναι για αυτούς με τις ομπρέλες.

Διευκρινίσεις

  • Όταν δυο άτομα περπατάνε προς την ίδια κατεύθυνση ανεξαρτήτως αν έχουν ομπρέλες, κουκούλες κτλ οφείλουν αν θέλουν να προσπεράσουν να το κάνουν από την εξωτερική. Παράδειγμα: Πεζός με ομπρέλα (Π1) κινείται στην εσωτερική λωρίδα και πεζός χωρίς καν κουκούλα (Π2) θέλει να προσπεράσει. Ο Π2 οφείλει να προσπεράσει από την εξωτερική και ας βραχεί.
  • Όταν δυο άτομα περπατάνε προς αντίθετη κατεύθυνση αλλάζει λωρίδα αυτός που έχει την καλύτερη κάλυψη από την βροχή.Παράδειγμα: Αν ο πεζός με την ομπρέλα (Π1) είναι στην εσωτερική λωρίδα και ο πεζός με κουκούλα ή χωρίς (Π2) είναι και αυτός στην εσωτερική, τότε ο Π1 οφείλει να αλλάξει γραμμή.
  • Όταν το πεζοδρόμιο είναι άδειο ο κάτοχος ομπρέλας (Π1) έχει φυσικά το δικαίωμα να κινείται στην εσωτερική. Αν πεζός με λιγότερη κάλυψη (Π2) πλησιάζει από την αντίθετη κατεύθυνση τότε ο Π1 έχει υποχρέωση να αλλάξει γραμμή τουλάχιστον 10 μέτρα πριν την συνάντηση.


Παπαναστασίου και Κύπρου, Λάρισα 21/02/2013


Απλός και κατανοητός πιστεύω ο κανόνας, σύντομα νόμος. Γι αυτό  οι κυρίες ας χαζέψουν τώρα όσο προλαβαίνουν τις βιτρίνες με μια ομπρέλα μεγέθους θαλάσσης στο χέρι.
Δεν ξέρω γιατί αλλά όποτε έχω αυτό το πρόβλημα, απέναντι μου είναι γυναίκα. Είναι σαν οι άντρες να τον ξέρουν αυτόν τον άγραφο νόμο. Ίσως οι γυναίκες να περιμένουν να βγω μέσα στη βροχή από ευγένεια κτλ κτλ κτλ.
Όχι κυρά μου, κάθεσαι μπροστά σε μια βιτρίνα με παπούτσια, σχολιάζεις κάθε ζευγάρι με την κολλητή σου στο κινητό και κρατάς μια ομπρέλα σαν αυτές της Coca cola που υπάρχουν το καλοκαίρι στις καντίνες. Οπότε εσύ θα κάνεις στην άκρη να περάσω.





Η μαθηματική σχέση είναι

ομπρέλα/αδιάβροχο<απλό μπουφάν/κουκούλα<ρούχα χωρίς κουκούλα

Πιο παλιά είχα θέμα όταν έβρεχε. Πλέον όμως ανάλογα με το τι έχω μαζί μου περπατάω και στην ανάλογη λωρίδα. Μια φορά που με έπιασε η βροχή και δεν είχα τίποτα μαζί μου πήρα την εσωτερική μέχρι που μια τύπισσα με ομπρέλα γύρω στο 55 βρέθηκε μπροστά μου. Σταμάτησα, σταμάτησε,  κοιταχτήκαμε και φυσικά άλλαξε λωρίδα στραβοκοιτάζοντας. Κι εγώ το ίδιο έκανα.


Τέλος κάτι γι αυτούς που κουβαλάνε ομπρέλες μαζί τους. Προσέχετε λίγο ρε παιδιά μη βγάλετε κάνα μάτι. Τι διάολο. Θυμάμαι στο δημοτικό η δασκάλα μας έλεγε να προσέχουμε. Και εκεί ήμασταν τριάντα εξάχρονα με μια ομπρέλα το καθένα στο χέρι του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου